Veelgestelde vragen

1. Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?
Dat kan zeker! Vul bij factuuradres je eigen adres in en bij het afleveradres het adres van de ontvanger. Wil je er een gepersonaliseerd kaartje aan toevoegen? Shop dan een ansichtkaartje erbij en noteer de persoonlijke boodschap in het veld 'opmerkingen'. We pakken het gratis voor je in!

2. Hoe berekenen jullie de verzendkosten?
Aan de hand van de tarieven van DHL. Bestellingen boven de €40,- worden binnen Nederland gratis verzonden. Verdere informatie hierover vind je op de pagina verzendkosten.

3. Wat is de levertijd?
We streven ernaar je bestelling 1-3 werkdagen te verzenden. Meestal verzenden wij de volgende werkdag.

4. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt altijd recht je bestelling te retourneren. Voor alle informatie kijk hiervoor op de pagina retourneren.

5. Waar kan ik met mijn klacht terecht?
Ben je niet tervreden? Mail dan naar info@studio-simpel.nl

6. Oh jee, ik heb een verkeerd adres opgegeven, wat nu?
Het invoeren van jouw adres is altijd op eigen verantwoordelijkheid. Controleer je adres goed op je orderbevesting, een tikfout is snel gemaakt. Ontdek je een fout, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@studio-simpel.nl met daarin vermelding van je ordernummer en de wijziging die je wilt doorvoeren. Als je bestelling nog niet verzonden is kunnen wij het adres nog voor je aanpassen.

 

 

© 2016 - 2025 STUDIO-SIMPEL | Kalenders en cadeaus | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel